Things I like, things I love

Things I love to share
Ik denk dat dit toch wel de meeste leuke post is om te schrijven. Want wat is er nou leuker dan de dingen te delen waar ik van hou. En ik hoop dat ik jou er ook een plezier mee doe zodat ik nog veel van deze posts kan schrijven. Laat je me weten wat je er van vindt?

  1. 36 hours in Europe. Als echte reisliefhebber zijn dit soort boeken echt favoriet. Wegdromen bij nieuwe bestemmingen en steden ontdekken die ik nog niet heb bezocht. Elk weekend zou ik een andere bestemming kunnen kiezen in Europa want er staan maar liefst 125 weekenden in. Qua werk en geld gaat dat helaas niet lukken maar dromen mag natuurlijk altijd. Dit boek is te koop bij Taschen.com voor € 29,99.
  2. Ik ben echt fan van de hand creme van L’Occitane. Er zit dan ook standaard een tube in mijn handtas. Zo heb ik altijd heerlijke zachte handen.
  3. Thee. Eigenlijk maakt het me niet uit in welk zakje of blikje de thee zit maar dit blikje is wel heel leuk om bijvoorbeeld cadeau te geven. Voor mij staat een glas dampende thee gelijk aan een moment voor mezelf. Thuis heb ik dan ook thee in alle soorten smaken, zelfs thee helemaal uit China, die Erwin meeneemt van zijn reizen. Deze thee kun je kopen bij bijvoorbeeld de Bijenkorf. Een blikje kost € 10,95.
  4. Armbanden en oorbellen, mijn zwakte. Ik heb er zat maar toch als ik weer een leuke zie dan kan ik het niet laten om het te kopen. Gelukkig valt deze prijs mee, € 7,95 bij H&M. En zeg nou zelf, heel leuk voor deze zomer.
  5. Quotes. Eigenlijk een ergernis voor heel veel mensen. Goed bedoelde adviezen en wijsheden. Op Instagram, Facebook, Twitter en blogs zie je ze heel veel. Fijn voor mij want ik ben echt gek op quotes. Ik vind ze inspirerend of ze zetten me aan tot denken. Het liefst zou ik een hele muur volhangen met mooie quotes maar daar doe ik mijn man geen plezier mee en jullie misschien ook niet. Daarom nu maar eentje. En zeg  nou zelf dit is toch wel een hele mooie.
  6. Zeker nu we weer richting de zomer gaan wordt mijn blik ook weer een stuk kleuriger. En dus word ik oprecht blij van zo’n vaas. Zeker ook omdat je een vaas koopt waarvoor de maker ook een eerlijke prijs krijgt. Te koop bij de Wereldwinkel, € 16,95.

I believe this is the most fun post to write. What could be more fun than share the things that I like and love. And I hope you also like to read this post, so I can write a lot more of these posts. Let me know.

  1.  36 hours in Europe. As a true travel enthusiast, these kinds of books are really my favorite. This book presents 125 dream weekends in all corners of Europe. This book is for sale at Taschen.com for € 29,99.
  2. I ‘m really a fan of the hand cream from L’Occitane. There is standard a tube in my handbag. So I always have lovely soft hands.
  3. Tea. To me, a glass of steaming tea equals a moment to myself . This one is nice to give. This tea can be bought at the Bijenkorf for € 10,95.
  4. Bracelets and earrings, my weakness. I have plenty of them but when I see a nice one I can not resist to buy it. Lucky for me this one is not expensive and perfect for this summer. € 7,95 at H&M.
  5. Quotes. An annoyance for many people. On Instagram, Facebook, Twitter and blogs, people share all well-intentioned advice and wisdom. Fine for me because I ‘m really fond of quotes. I find them inspiring. And let’s face it, this is quite a nice one.
  6. Especially now that we head back to the summer weather, my look of life is a lot more colorful. And so I am sincerely happy about this vase. On sale at the Wereldwinkel, € 16,95.

 

 
Leave a Reply

